Friday, March 6, 2020

Kehidupan Intern

Hai geng.

Lama gila gila aku tak usik blog aku. Ntah hidup lagi ke idok. Aku cuma nak update ja kehidupan aku sekarang dalam blog ini sebab aku tau takdak sapa yang baca selain aku dan kawan imaginasi aku sendiri. Memandangkan aku dah kerja di pejabat, jadi aku ada banyak masa nak menaip.

Sekarang ni depa dok bahan aku sebab aku taip laju sangat. hahahaha. lawak la wey cik naim ka apa nama dia. So far okay sebab takdak lagi kerja berat-berat yang aku dapat. Tapi aku rasa macam banyak ujian yang menimpa aku. Masalah di rumah yang takkan habis, masalah perhubungan aku yang kejap okay kejap tidak.

Kusut kepala dibuatnya. Lama-lama aku boleh stress lead to depression.

Anxiety pun dapat.

Okay la geng, masa dah nak habis. Aku nak balik rumah. Byeeee

No comments:

Post a Comment