Saturday, July 8, 2023

im back? really?

assalamualaikum. hai korang. Ya Allah, dah tiga tahun berlalu sejak blog ini dikemaskini. actually aku taktau sama ada blog ni masih wujud atau tak tapi jari ni terus menaip missqhnra pada papan kekunci lalu muncullah blog yang sudah berusia. hahahaha


sumpah la aku buat posting yang banyak macam tu. aku tak habis fikir macam mana tiba- tiba ada short story la poem la. macam bukan tulisan aku tapi pelik sapa yang buat posting tu. tapi yang pasti nama aliff haikal tu aku yang reka, tapi the rest i don't know. hahahaha 


by the way, 3 tahun berlalu dan sekarang aku bergelar isteri orang. bertunang pada bulan januari 2021, berkahwin pada mac 2021 tapi masih belum mempunyai anak. blog ni terakhir dikemaskini masa aku buat praktikal pada februari 2020. begitu lamanya aku tinggalkan blog ni.

No comments:

Post a Comment